Domagaj się prawa do odszkodowania

Wyślij zgłoszenie

Mój lot był: Question
Twój lot był odwołany jeśli nie dotarłeś do miejsca docelowego albo musiałeś polecieć innym lotem. Twój lot był opóźniony jeśli dotarłeś to miejsca docelowego później niż oczekiwałeś. Twój lot był przepełniony jeśli bezprawnie nie wpuszczono Cię na pokład samolotu
Lotnisko odlotu: Question
Lotnisko, z którego rozpocząłeś podróż. Jeśli miałeś przesiadki, to wciąż będzie lotnisko, z którego rozpocząłeś podróż.
Lotnisko przylotu: Question
Lotnisko, na którym (według planu) oczekiwałeś zakończyć podróż.
Numer lotu : Question
Samolot, który spowodował opóźnienie. Numer lotu zwykle składa się z 2-3 liter oraz 2-3 cyfr. Numer lotu znajdziesz na dokumencie podróży.
Planowy czas przylotu: Question
Wpisz datę planowego przybycia do miejsca docelowego
Rzeczywisty czas przylotu
(w przybliżeniu) :
Question
Godzina o której faktycznie dotarłeś do miejsca docelowego.
Powód opóźnienia podany przez linie lotnicze: Question
Powód opóźnienia podany przez linię lotniczą
Kiedy zostałeś powiadomiony o zmianach w podróży?: Question
Kiedy zostałeś poinformowany o opóźnieniu / anulowaniu lotu?
Opisz własnymi słowami zaistniały problem. Udziel wszystkich informacji, które uważasz za pomocne w sprawie: Question
Dodatkowe informacje istotne dla sprawy

Przypadki

  • Rodzina miała opóźniony lot o 5 godzin

    Magda, Marcin i ich dwoje dzieci mieli opóźniony lot o 5 godzin, z Teneryfy do Londynu z powodu awarii mechanicznej samolotu. Otrzymali 1600 euro bez podatku.

  • Opóźniony lot z powodu złej pogody

    Jacek i jego dwaj koledzy mieli opóźniony lot o sześć godzin podczas podróży z Hamburga do Manchesteru z powodu silnej mgły w Hamburgu. Nie mają prawa do rekompensaty, ponieważ opóźnienie zostało spowodowane przez okoliczności pozostające poza kontrolą linii lotniczej.

  • Odwołany lot

    Zofia, Kamil i ich troje dzieci podróżowali do domu z Tajlandii. Ich lot został odwołany z powodu problemów z pompą paliwową, a linie lotnicze oferowały zakwaterowanie w hotelu do następnego dnia. Mają prawo do rekompensaty w wysokości 2000 euro.

  • Odmówione zostało wejście na pokład

    Lot Katarzyny i Piotra z Birmingham do Amsterdamu był przepełniony i nie pozwolono im wejść na pokład. Zamiast tego zostali wysłani przez Londyn i przybyli do Amsterdamu z 3 godzinnym opóźnieniem. Mają prawo do rekompensaty w wysokości 500 euro. Ich bilety kosztowały tylko 215 euro.

  • Spóźnienie na lot transferowy

    W drodze do Nowego Jorku, Ania i Maria spóźniły się na lot transferowy w Londynie, dlatego że ich pierwszy samolot wylądował półtorej godziny później, niż się spodziewano. Otrzymały 1200 euro rekompensaty.


Proszę czekać
Ta strona korzysta z plików cookies
Aby dostosować i poprawić jakość naszej strony internetowej, usług i reklam, korzystamy z plików cookies. Pliki cookies są przechowywane przez okres do 12 miesięcy od daty Twojej wizyty i można je usunąć w przeglądarce.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookies służą do identyfikacji użytkownika podczas wprowadzania danych na stronie internetowej. Nie można ich uniknąć, będą przechowywane maksymalnie przez 1 godzinę. Pliki cookies pochodzą ze strony zwrotzalot.pl.
Wydajnościowe i funkcjonalne pliki cookies
Pliki cookies są używane, aby zapamiętać preferencje użytkownika, śledzić oraz ulepszać wydajność elementów na stronie internetowej, a ponadto aby chronić dane przed nieautoryzowanym dostępem. Te pliki cookies pochodzą z: zwrotzalot.pl, google.com, bing.com, facebook.com, trustpilot.com.
Pliki Cookies - Statystki
Używamy plików cookies, aby zmierzyć liczbę użytkowników, ich interakcje, czy czas wizyt w witrynie. Te pliki cookies pochodzą z: flyforsinkelse.dk, .google.com.
Pliki Cookies - Marketing
W celu zapewniania odpowiedniej reklamy, używamy plików cookies do koordynowania naszych reklam na różnego rodzaju urządzeniach, stronach internetowych oraz przeglądarkach. Te pliki cookies pochodzą z: google.com, googleadservices.com, doubleclick.net, bing.com, bat.bing.com, facebook.com.